2010-04-12
 06:55:41

Då va det gjort....

Säsongens första grillning va avklarad!!
M-U-M-S säger jag bara!!
Vart kotlettrad med potatisgratäng, sallad, fetaost och två såser!
Kanongott va det....det tråkiga är ju att jag inte kan äta så mycket alls! Det tar lixom stopp...skitdrygt!!



Har visserligen gått ner 4-5 kg sen jag blev gravid men ändå....sommar för mig är att frossa i grillat allt vad jag kan! Och de är inte lätt när det tar stopp och man mår illa och får ont i magen...*suck*

Men jag ger inte upp!! :) Grillas ska det göras i vilket fall i sommar!!
Nästa grej på sommar-listan att äta är JORDGUBBAR!!!
Hujeda mig så himla gott!!


 


Thessan

Men jordgubbar kan du ju äta nu ju, dom första har ju redan kommit, och dom kostar ju bara lite mera än 800 kronor litern ;)



Puss



PUBLICERAT: 2010-04-12, 21:12:10 | URL: http://stronglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: