2010-04-25
 08:38:01

Fullt ös!!

I helgen har vi firat mannen i huset!
Så igår vart det bullbak och tårtbak hela förmiddagen!
Hann inte mer än klart med bakeriet så va det dax för tacos med finaste Alma och hennes familj och även min lilla mamma! :)
Sen efter maten så vart det fika med alla matgäster och Maud och Kenneth! Sen kan jag säga att man va mätt!!
Hualigen! Somnade nog vid 20,30 tiden igår! Så nu är man rätt pigg och utvilad (tills eftermiddagen kommer, då brukar man vara tröttis igen!)



Nu tror jag även att man kan känna våran lilla karatekid i magen från utsidan!
Den lilla fick in ett par riktiga kickar imorse som jag kände på min hand!
Hade Daniel haft sin hand där så hade han nog känt han oxå....
Mysigt!! Älskar att man k'nner bebisen mer och mer! Längtar galet mycket tills pyret kommer ut!
Längtan kommer ju inte bli mindre nu när alla maj-föderskor börjar föröka sig! :)

Oj, redan 08,35....om en timme ska man iväg stallet med Majsan!
Skönt att hon blivit så duktig och kan rida själv så jag slipper kuta runt med henne!:)
Skulle nog tuppa av en smula då...hehe!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: