2010-04-10
 09:14:04

Men hallå!?

De sa ju att det skulle bli fint väder i helgen!!
Och nu är det ju lördag!! Lördag = HELG (av högsta grad)

Tänkte ju att oj så skönt med fint väder! Då försvinner nog den sista snön och man kan börja fixa ute...

Jo tjena...hmm!
Aja...får väl göra det bästa av allt ändå!

Idag ska min man börja lägga golv hos min mor! Kommer bli satans fint!!
Vill oxå göra om något här hemma....
Visst badrummet ska göras i sommar och köket skulle jag vilja spränga ut men de kostar ju så mycket!
Skule nöja mig med att tapetsera om hallen...även köket ligger med på den listan.
Men med två (sen tre) barn så känns det rätt onödigt just nu!
Kommer ju ändå bli flottfläckar, sönderrivna tapeter och blöta märken på väggarna så det får vänta ett tag till :)

Ett rum jag skulle kunna tänka mig att fixa är ju data rummet, det är ju troligtvis där bebisen kommer få sitt rum!
Visserligen är det inge fel på de tapeterna alls men de är inte så "bebis" aktiga! :)

Hmm...börjar ana ett beteende hos mig...lektuga...kaninbur, nya tapeter....
Det är väl det här som kallas "boa in sig" när man är gravid!?
Kan visserligen bli en kostsam sak men what the hell....:)
You gotta love it!!

    

Bilder: google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: