2010-04-20
 07:21:36

MVC - besök

Ska lämna barnen på dagis kl 9.oo och efetr det ska jag åka direkt till barnmorskan!
Har inte varit där sen jag va i v 12 (!!!!) och nu är jag i v 21....så tiden knallar på kan man säga!
Hoppas man får lyssna på bebisens hjärtat idag....älskar det ljudet!! Låter som ett litet tuffituffi-tåg! Skulle vilja ha en hjärtlyssnar apparat hemma, även en ultraljudsmaskin skulle inte vara helt fel! :)
Fast då skulle man ju inte göra annat än glo på den lilla där inne!?

Solen har även gjort oss glada med dess strålar idag!
ÄLSKAR verkligen våren!!
Solen, värmen, alla fåglar som sjunger (!?) i ren panik och dessa vitsippor!! Alla dessa underbara vitsippor!! Finns det nå vackrare!? Jag är ju en sucker på Astrid Lindgrens filmer och jag säger bara, Ronja Rövardotter...när hon skriker sitt vårskrik bland alla miljoner vitsippor!
Vem fan har INTE lust att skrika då!?



Sommaren i all ära men våren är väl bäst iallafall!?
(kanske inte för alla pollen allergiker)
Se allt födas på nytt igen....människor letar sig ut i solen efter flera månader av mörker och kyla!
Nej...idag ska vi vara ute efter dagis!
Kanske en promenix med mellis-picknick!?


Madde

Åh vad mysigt med BVC besök, kommer ihåg när man var gravid då längtade man efter dom besöken.

Hur stora har dina barn blivit? Mina blir ju 8 och 5 i år, jag hänger inte med! Inte har vi långt till 30 heller=)



PUBLICERAT: 2010-04-20, 07:29:25 | URL: http://madeleineolsson.blogg.se/
Helena Ahlin

Får ni gå till mvc i vecka 21 hos er!? Jag fick vänta tills jag var i vecka 25 från det att jag skrevs in. Långt det tycker jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: