2010-04-08
 11:14:32

Smider planer....

Men först måste jag bara säga att de va dåligt med kommentarer här! ;)

Nu till mina planer...
Det här med lekstuga...ja det kan väl inte vara så svårt att bygga?

Funderar allvarligt på att snickra ihop en till ungarna i sommar!!
(alla som kan snickra och känner att de vill rädda både mig och mina barn från ett kaos var vänlig ryck in NU!!!)
Kan ju inte vara så knepigt?
Googla fram en ritning av nå slag, köpa lite plankor och spik och sen är det bara att sätta igång!?

Fan kan mina grannar slå upp ett förråd eller va sjutton de är så bör väl jag kunna slänga ihop något som ska vara en lekstuga?

Mmm en lekstuga och en kaninbur....japp det ska jag snickra ihop!
(som sagt...känner du dig tvingad att hjälpa en gravid kvinna med tummen mitt i handen...hojta till...när som helst!!)



Bild: google


Hanna

Heja dig :D Jag är inte heller så bra på att bygga, men Hanna och jag kan hjälpa dig ;) love you <3



PUBLICERAT: 2010-04-08, 11:32:20 | URL: http://hannananana.blogg.se/
Katrin

Fråga Emil du vet att han ställer upp =)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 17:54:22 | URL: http://kanskeendag.blogg.se/
Evve och Lydia

ja jag e sämst på att kommentera.....!

skoj med lekstuga!



PUBLICERAT: 2010-04-08, 19:11:42 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Linda Brolin

jag kan hjälpa dig! eller skjälpa? äh de visar sig, hur fel kan de bli om man tar hjälp av ett ufo? haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: