2010-04-09
 07:27:24

Undrar varför!?

Det va många som skrattade åt mina planer med lekstugebygge igår!!
Förstår inte varför?
Litar ni inte på min förmåga att bygga! Ha ha ha...

Det sista Daniel sa igår innan vi somnade va;
- Jag ska bygga den där lekstugan ja!!

Va!? Det va ju mitt projekt!!
Jag ska minsann vara med och snickra!!
och måla......och inreda!

Sen kan jag ju även tillägga att han skulle göra det i vinter!?
Vaddå i vinter??
HUR kul är det att leka i lekstuga på vinern?
I så fall lär vi lägga in golvvärme eller borra bergsvärme så barnen inte fyser! :)

Ska finnas bord, matta, gardiner, spis, matgrejer, köksgeråd, klädhängare, kanske en och annan docksäng!
Ja det ska vara så fint att när man kommer in där vill man aldrig lämna stället!!
Åh va mysigt jag ska göra det......*host* ja jag och barnen såklart! :)
Äh, nog om det....

Idag vankas ridning och storstädning av stall!
Ska se till att barnen får i sig en rejäl frukost så de orkar fixa och dona!:)
Håller även tummarna att solen vill kika fram....för det sa de faktiskt i tidningen och då mååååste det ju vara sant! Eller?!




Bild: google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: