2010-04-20
 12:23:26

Uppdatering...

Allt va i tipp topp med bebisen och mig!
Bebisen hjärta tuffade på fint och mitt blodtryck såg bra ut, 100/50 eller nå sånt!
Ska dit om tre veckor igen, är då i v 23 (enligt BM och 24 enligt mig beroende på hur man räknar)

Står ju inte på förrän man sitter med en bebis!!


Nu fick jag besök av Alma och Katrin!
Och snart trillar familjen Gestlöf in oxå! Så dagen/kvällen kommer bli full av bus och mys!
Ska slå på stort och grilla ikväll (även om vädergudarna inte verkar vara på min sida)

Sen vill jag bara säga grattis till min älskade make som fyller 28 bast idag!!
Puss älskling!!


bild: google


annie

kul att allt var bra med dig o bebisen! hoppas allt är bra med de övriga barnen oxå!<3

Grattis till min gamle bror! ;]<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: