2010-08-18
 13:26:30

BM dejt

Förhoppningsvis var det den sista dejten hos barnmorskan idag men sån tur har man väl inte?
Allt såg bra ut...
Magen växte, hjärtat tickade på och bebisen röjde runt!
Fick en ny tid den 1 september!! Två dagar innan BF!!
Så jag hoppas att jag slipper gå på den...:)

Fan, de slog mig idag att de börjar närma sig på riktigt nu!!
Inom fyra veckor kommer vi ha en till familjemedlem hos oss!!
Det är på riktigt...helt sjukt! Denna eviga väntan är snart över...*woohoo*
Som vi längtar!! ♥

Jahapp...Majsans andra dag i skolan idag!
Hon är hur nöjd och glad som helst! Så kul och se...min lillskrutta!
Liam gillar nog att vara på dagis, fastän han bryter ihop lite lätt på morgonen när han lämnas!
Hoppas det ger sig snart!
Gör ont i mitt mamma hjärta och se min lilla buse så, han ska ju vara glad och munter, precis som alltid! Fast jag vet ju att skulle de inte funka så skulle de ju ringa...men ändå! Min pojke...:)



Det är nästan galet så lyckligt lottat jag är!
Aj löv my lajf!!


Ida

And i love you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: