2010-08-02
 06:06:12

Grattis älskade unge!!

dsc00076 (MMS)

Tänk att du blir 6 år idag!! Helt galet vad tiden går fort... Minns det som igår när jag låg inne och väntade på dig! När de la upp dig på mitt bröst...du va så liten...så späd...så vacker!! Då fick man uppleva kärlek vid första ögonkastet!! Och jag har bara älskat dig mer och mer för varje dag! Grattis min finaste Maja och jag hoppas du blir nöjd med din dag!


Elin Johansson

Hej, fin blogg!

Stort grattis till Maja på födelsedagen. Att tiden ska gå så fort?!

Vi kan tyvärr inte komma idag, men om vi skulle försöka träffas iveckan. Om du vill ha barnvakt när du ska till BM på onsdag så går det jättebra för oss, så kan barnen leka lite. Annars så är det bara fredagen kvar som vi är helt lediga :)

Grattis igen till Maja önskar Lea och Elin.


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Grattis!!!



PUBLICERAT: 2010-08-02, 08:30:04 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Thessan

Grattis till stora hjärtat på stora dagen!!!



PUBLICERAT: 2010-08-02, 08:42:15 | URL: http://stronglove.blogg.se/
Annie

Grattis till Majsan! Hoppas hon får en jättebra födelsedag! :)


mormor

Min älskade ängel :) Bästaste Majan i hela världen, kom ihåg vad du lovade mig igår....att alltid vara min Maja!!! Älskar dig!


ida

hade sån ångest över att inte kunna vara med på hennes dag! men hon vet ju att jag älskar henne över allt annat och att jag inte missade den med flit. Världens finaste majsan <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: