2010-08-07
 09:26:39

Krims krams...

Vaknade (läs: blev väckt av min son) klockan o5,oo idag igen....*suck*
Sover ju som en kratta på nätterna så man är ju så där lagom sugen på att stiga upp då, men men hade inte så mycket val!:)

Har nyss plockat av tyget från barnstolen och kastat in det i tvättmaskinen, såg nämligen att de satt lite gammalt snusk i hörnen...hehe...inte jättemysigt kanske!:)
Så nu ska den bli ren och fin tills bebisen kommer!
Åh jag är så nyfiken på vem de är vi väntar på i magen....är ju så där lagom avis på alla vänner runt omkring som får sina små nu!:)
Hoppas verkligen jag får SNART! :) För nu är jag....vi....redo....eller mer än redo!



Gissningarna ser ju ut så här;

Augusti
23 - Anna Roos, pojke, kl 09,14
25 - Elin H, flicka, kl 05,23
26 - Evve, pojke, kl ??
27 - Mari I, flicka, kl 15,35
     - Emelie Hedlund, pojke, kl 22,00
28 - Frida - flicka, kl 09,55
     - Memme, ?? , kl 15,00
31 - Elin J, flicka, 06,23

September

1 - Jens M, pojke, kl 20,35
4 - Aniela, pojke, kl 07,18
5 - Hanna, pojke, kl 05,00
 

6aug/sep?? Jasmina, pojke, 03,00


Ja undra vem som kommer ha rätt...tänk om de blir Anna!! Inte för att jag tror de men tänk om....snacka om chockad jag skulle bli!
Vet inte riktigt hur Jasmina tänkte...så jag vet inte om hon är med fortfarande :)
Mmm spänningen är på topp!

Mamma & Ida, ska inte ni vara med och gissa?!?
Nån annan? Heja heja!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hualigen va jag är utråkad idag!
Skulle så gärna vilja hitta på nå kul....ja eller hitta på nå överhuvudtaget!
Vill åka till IKEA och köpa de sista till bebisen, går ju och plockar där inne fastän de inte finns nå mer att göra! Ha ha...så man är!

Nu - glo på Maja när hon spelar mario kart och vänta på att tvättmaskinen blir klar!



Suck va tråååååååkigt jag har!!!



bilder:google


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Ja håller tummarna för pss nu!! SNART får det sätta igång:D



PUBLICERAT: 2010-08-08, 17:55:26 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Evve, Lydia och Meja

kl. 08.13



PUBLICERAT: 2010-08-09, 20:14:38 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: