2010-08-12
 09:35:45

Mystiskt de där....

Ni är mellan 30-40 personer som läser min blogg enligt statistiken men kollar man på kommentarerna så kan man ju tro att man är helt själv i världen... Mycket mystiskt! ;)
Vilka är de här mystiska anonyma människorna som gömmer sig bakom besökssiffrorna!?

Idag ska vi ner och lämna lite tider till Liams avdelning inför dagsistarten!
Eftersom Maja bara går mellan 8,10-10,50 nästa vecka så blir det mjukstart för lillebror oxå. Inte för att kommande veckor blir jobbiga för honom, 8-13 tis-ons-tors, de är ju inte allt för jobbigt! :)
Skönt för de att det sätter igång nu, så de får lite bus och röj med människor som orkar!
Och eftersom dagarna inte blir så långa så har man ju hela dagen på sig efteråt att hitta på något oxå...kanon *tummen upp*



Sen ska jag även passa på att umgås lite med min finaste Ida idag när hon äntligen är ledig!
Helt sjukt va man kan längta efter en människa så när man är van att träffa de nästan varje dag och sen helt plötsligt så blir de 1-2 gånger i veckan (om man har tur)

Idag kommer ju även pappan i familjen Jonsson hem!
*äntligen*
Vi längtar massor efter honom i veckorna...♥

Nej, borsta tänderna på samtliga i familjen och hoppas på att detta jäkla illamående ger sig snart...så förbannat drygt! Inte nog med det...igår fick jag även en släng av yrsel/orklöshet...skitläskigt ju!
Nu vill jag klämma ut denna unge så man kan återgå till det "normala" igen!:)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Ja visst är det märkligt! 90 unika besökte mig i förrgår, men TVÅ kommentarer! haha.. Vissa är snåla:P



PUBLICERAT: 2010-08-12, 14:59:28 | URL: http://feurdas.blogg.se/
ida

underbart och få träffa dig idag och få "leka" av sig lite som bara vi kan! jag älskar dig så himla mycket (och dina barn såklart, hihi) <3


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Jomen precis! Ofta finns det ju inte så mycket att kommentera. Men är det något speciellt skulle det bara kul att någon "ny" visade sig.



Ja det känns helmärkligt i magen idag. Har inte känns något innan, någon enstaka mensvärk bara.



PUBLICERAT: 2010-08-12, 21:15:48 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: