2010-08-24
 22:01:42

Nostalgi-mys

Jag och Maja har tänt en massa ljus, 26 stycken för att vara exakt, och kollat på Fångarna på Fortet ihop!
Hon blev helsåld!:)
Fast hon bangade en kvart innan de slutade, då va hon trött min skoltjej!

Hon är ju ledig imorron så då får man vara uppe lite längre än vanligt!:)
Fast jag vill ju inte ha en tjurig pch trött tjej när vi ska ha våran mysdag imorron, men de är nog ingen fara.
Vi ska glo på kläder, leksaker, fika, äta mat och mysa, bara hon och jag!!
Så gud nåde bebisen om den får för sig att komma ut inatt! Då ska jag trycka tillbaka den rackaren...för denna dag har jag längtat efter massor!:)

Så Elin, jag hoppas att din gissning på bebisankomst imorron är helt fel...:)
Eller blir de på eftermiddagen så är de helt ok...men allt innan kl 13,oo ogillas ;)

Avslutar denna dag/kväll med några klockrena ord!


bild:google




Nej förresten...avslutar med dessa ord:
NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!!



hi hi hi hi....♥


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Mysss!! Kul att fortet börjat igen!



PUBLICERAT: 2010-08-25, 19:11:42 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: