2010-08-08
 19:20:51

Sista veckan...

Sen är det skola/dagis dax för barnen! Shit va fort 9 veckor har gått!!
Visst ska det bli skönt både för de och för mig att komma in i den riktiga vardagen men skulle inte byta att ha mina barn hemma för allt i världen!
Älskar det! :)

Denna helg har vi mest varit hemma, va en sväng till IKEA (så snart kommer bild på bebisrummet!! Måste nog slänga in en bild på Majas garderober oxå....skitsnygga blev de efter min makeover!!)
Idag började vi dagen med en liten familjepromenix i skogen, sen lekte vi ute, gosade med kaninerna, vart inbjudna på en finfin konsert på Majas rumprecis innan vi fick finbesök av Åsa och Peter!

Det är två människor vi umgås alldeles för sällan med!
Både jag och Daniel stortrivs med de och vi har alltid lika trevligt och alltid lika mycket att prata och skratta åt! Tycker jag iallafall....:)

Så nu sitter vi här....Liam är supertrött, jag har stora funderingar på att försöka tömma mina fötte och ben på vätska (ooooont) och Maja vill att vi ska pyssla med hennes present hon fick av Åsa och Peter, va nå stickers-pyssel! Så det ska vi syssla med när Liam somnat!

Nej nu ska jag passa på att pussa på min pojke innan har åker i säng....för då ska jag pussa på min tjej och sen när hon lagt sig så ska jag äta något!
Är galet sugen på tacos!! Men de känns så där att göra ordning till mig själv! Så det får nog bli en smörgås....har fetaost, avocado och tomat hemma....rätt mumsigt det oxå!:)

Usch....känner mig oförskämt lycklig nu förtiden!!
Kan man vara så här lycklig utan att något dumt kommer hända?
Äh...skit i de.... I´M HAPPY!!!!


bild:googla


Emelie Hedlund

Väntar med spänning på kort av bebisrummet! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: