2010-12-27
 18:35:23

Gott nytt jul!!

Som Sean Banan skulle ha sagt!

Hoppas ni haft en bra jul med allt som hör till!
Vi har haft det super bra med mycket mat, fina julklappar men bäst av allt undertbart sällskap!!

Ungarna fick så fina julklappar! Inget onödigt alls, brukar ju kunna bli något men nej, riktigt nöjd är jag faktiskt!
Vi hade inte köpt speciellt mycket åt de, för de har ju så mycket, så av oss fick de "bara" kläder till julaftonen (öppnades på morgonen), varsin superfin tavla med deras namn och födelsevikt + längs och sen lite ord som stämmer in på de, sen fick de vasin liten grej till.


Här är Ellas tavla! Älskar de, de är så jäkla fina!!
Finns hur mycket fint som helst kolla in  hemsidan här -->
www.barntavlor.se

Nu har vi nästan lagt denna jul bakom oss, ska bara "fira" med bror och hans familj eftersom han var sjuk på självaste julafton, och sen ska det "firas" lite med Gästre-folket SEN är julen helt över!
Skönt på sätt och vis...men lite sorgligt på sätt och vis...ett helt år tills nästa gång!
Men nu siktar vi mot nyår då fina familjen Gestlöf ska leka med oss hela dagen och natten!
Längtar massor, va ju inte direkt igår man umgicks med de! Har abstinens...:)

Nu ska jag fortsätta min kväll med mina små trollungar!
Den minsta sussar i min säng, hon somnade med nappen i munnen (!!!!) och hennes nya fina filt över anisktet och OJ så skönt det verkar! Slocknade som en gris helt av sig själv!
Min fina rackarunge till son driver mest runt och gör små hyss, han har inte riktigt ro att sitta och kika på den nya Nicke Nyfiken filmen med sin storasyster!
Skönt att det snart är sovdax för honom då...:) Då ska jag och Maja förstätta läsa "Lassemajas dektektivbyrå - kärleksmysteriet", vi kör ett kapitel varje kväll!



Mysigt! Hoppas Ella är snäll undertiden (om hon nu är vaken) eftersom min make är på hockey ikväll!

Aja den som lever får se...


Frida - Mamma till två prinsar ♥

Men vilka fina tavlor, kanske skulle köpa såna!



PUBLICERAT: 2010-12-27, 20:09:32 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Emelie

Vilken mysig tavla!!



Den här sidan hittade jag;

www.bettinasdoptavlor.blogspot.com

Ska nog köpa en av hennes tavlor som Theos doppresent,

tycker dom är jätte fina och lite udda :)


storasyster

Ska bli så kul att fira in det nya året med er! kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: