2010-07-19
 09:43:30

Alltså....

det här med namn!

Vi har ju pratat lite lätt om namn till bebisen här hemma!
Men ett namn som jag älskar och som betyder en del för mig är Daniel inte lika sugen på!
Kan ju inte tvinga honom att gilla det men är inte heller helt redo att släppa det helt...
Kanske skulle prata lite mer om det med honom....:)
Vi har ju namn som vi gillar båda två oxå...men detta namnet gillar jag liiiite mer!

Jaja....vi får se hur det slutar!



Nu vill jag börja med alla små inköp....ni vet....de här som man egentligen inte behöver göra förrän nån vecka innan bebisen kommer!
Köpa, blöjor, barnolja, zinksalva och allt sånt!
Söta nappar och filtar...

Åh så jag längtar!

Ska försöka komma iväg och införskaffa mig lite nytt tyg, nå fina tavlor kanske och nån rar liten lampa i veckan oxå! Kanske en mysig matta oxå....:)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Hoppas verkligen det!! Har köpt tonvis med glass ikväll, det lever jag på nu... Isglass, muuums. Måste också handla lite grejjer, snart är det ju dags=)



PUBLICERAT: 2010-07-19, 19:56:41 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Tackar;P Ja shopping är ju allt kul!! Vill få allt klart NU!!=)



vet inte, men tycker bärschalar verkar så krångligt. Men det är väl en vanesak det också. Ser ju så mysigt ut iallafall!!



Jobbigt när båda inte är överens. Svårt med namn. Hannes var namnlös flera veckor:S Men nu tror jag vi bestämt oss denna gång! Men svårt det där också, han kanske inte alls passar att heta det. Måste nog lägga fler namn på lager!!



PUBLICERAT: 2010-07-20, 11:57:32 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: