2010-07-01
 11:02:08

Fix, plock och stök!

Ja, de är det vi håller på med här hemma!
Eller jag står för det mesta av fixet, plocket och stöket men barnen mina är riktigt bra på själva stök delen oxå! :)

Tänkte baka bullar men Liam hade visst bestämt sig för att inte använda sin bästa hörsel idag! Och jag väljer då att inte ta den kampen bara för att få baka lite bullar!
Så jag drog fram barnens gamla bebisgrejer, leksaker och sånt!
Det gillades kan jag säga!

Men vill inte fixa ordning allt förrän Daniel satt upp alla lister och sånt!
Sen lär jag bestämma mig om jag ska sätta upp hyllorna eller köpa minder och sätta upp istället!

Så ska ta tag i Majas rum nu tänkte jag, plocka undan minst 80% av alla hennes gosedjur som hon har i kojan under sängen! Men vände i dörren när jag insåg att det inte gick att g¨på hennes golv!
Ska skicka in henne och plocka upp de värsta innan jag startar!



Rätt kul och fixa måste jag säga....även om jag skulle behöva vila!
Är så där trött i kroppen igen! Skitdrygt!
Även huvudet känns riktigt tungt...mycket att tänka på emellanåt!
Tänk om vissa människor bara kunde vakna upp och fatta läget!!
Så jäkla mycket lättare allt skulle bli för andra då....
Men men....de finns då folk till allt!

Måtte det vända tills vi ska åka till Kolmården!
Där lär jag behöva all ork jag kan få!:)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: