2010-07-30
 07:49:01

Fyra blir tre!

Idag ska Maja åka till moster Hanna i Norberg!
Som hon har sett fram emot det! Och få åka tåg!:) Med sin bästa vän...min kusin Johanna ska oxå med och det är enligt Maja hennes bästa kompis! Gullunge!:)

Tänk så lustig man är egentligen!
Har tyckt att det ska bli skönt att få bli lite barnledig och kunna ta det lugnare än vanligt, men nu när de börjar bli dax så kommer man på hur mycket man kommer längta efter henne! Och Liam när vi åker....
Man är då aldrig nöjd! ;)

Men jag vet och känner att jag verkligen behöver detta tillfälle till vila!
Igår tog Daniel med sig barnen på en tur till Färnbo och Fläckebo. De va borta ett par timmar och det tog inte många minuter föränn jag slocknade på soffan!
Så himla skönt att bara kunna få sitta still och vila magen...
Har haft så himla ont hela veckan! Va tvungen att stanna upp flera gånger när vi va på affären...drygt!
Antar att det är sammandragningar/förvärkar (något jag slapp ha med de andra två), men jag vill och orkar inte ha så ont redan nu!! Visst de är 5 veckor kvar och det KAN sätta igång redan nu (ingen risk för min del) men skulle ju va kul att kunna gå och röra sig medans barnen fortfarande är hemma....


Bild:google
Går in i vecka 36 idag...♥ (35+0)
Bara 35 dagar kvar!!!



Shit...barnen ja....de börjar ju snart igen!
Tänk att Maja börjar förskoleklass!! Mammas stora lilla tjej!
På måndag fyller lillan 6 år! Välkomna på kalas om man vill!


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Skönt med lite ledighet. Jag fick en underbar sovmorgon och vaknade precis:) Lyx att ha karlarna hemma;) Det blir ett minne blått sen på några månade.



Ja satc var sådär, blev lite besviken som många andra va jag förstått. Men det var på tiden att man såg den.





PUBLICERAT: 2010-07-30, 09:59:13 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: