2010-07-15
 07:45:52

Idag ska vi "baba"!!

Som Liam skulle ha sagt!:)
Mackor ska göras ordning, saften ska blandas, väskan är packad och alla ska smörjas in!
Sen far vi mot en heldag a´la Östa!


så här ser det nästen ut i östa...plus 4,000,000 kottar, 35698565 barr och en hel del sten och bråte! Men som sagt, tar man bort det så....ja...nästan!!

Hoppas vindarna är prcis som i förrgår!
Satan va skönt de va! Vart inte svettig ens...så mycket blåste det!
Underbart! Bara att smörja sig extra mycket...:)

Håller tummarna att Daniel orkar komma dit oxå när hon kommer hem från jobbet!
Skulle vara så mysigt! :)
Börjar bli lite drygt att vara själv i veckorna nu....och halva juli har bara gått! Hur ska jag klara mig till december!? Tur man har sin underbara familj runtomkring som inte tvekar att hjälpa till!
Fast jag är dålig på det där med att be om hjälp! Är inte så mycket för att "dumpa" över på andra!
Så det är kanske tur att andra ser igenom ens envishet ibland!
Orkar ju tyvärr inte så mycket som jag önskar nuför tiden!
Värmen tar verkligen ut sin rätt...

Åh...appropå ingenting...
Såg igår att mina fötter och ben börjar svälla!
Trodde jag skulle klara mig men ack så fel jag hade!
Hoppas inte det blir värre iallafall, fast de har jag svårt att tro! Just nu är klockan 07,40 och jag är redan svullen! *suck*
Tur att allt är värt det i slutändan!:)
Längtar efter bebisen NU!


Så här ser alltså INTE mina fötter ut! ;)

(bilder: google)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Japp, det blir en lillebror! Vi var till tittut och kollade :)



Oj, det var inte så många timmar om man jämför med Hannes som tog 54. Det var jobbigt. Hade iofs 2 timmars paus när vattnet gick.



Är också dålig på att be om hjälp, det värsta jag vet! Jobbar Jonnson borta i veckorna?



PUBLICERAT: 2010-07-15, 08:24:40 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: