2010-07-17
 09:17:07

Jämna plågor...

Börjar med lite obligatorisk klagan...

Har påbörjat mitt pass i vecka 34 av graviditeten nu!
Nu börjar man äntligen kunna se det där lilla lilla lilla ljuset i slutet av tunneln!
Börjar äntligen fatta att jag ska inte gå så här för evigt!
(jo jag har alltid veta att man inte gör det men denna sommar har kännts oändligt lång)

Skulle ha varit intressant att se hur man skulle mått om det hade varit 5-6 grader svalare ute!
Tror jag hade haft lite mer energi då, inte mycket men lite...
För nu är det inte kul!

Är stel som en pinne i ryggen, fogarna gör ont, bäckenet värker och orken finns inte alls!
Jag är såååå himla tacksam för att min mamma och mina syskon är så underbara och hjälper mig i tid och otid!
Sen får man inte glömma mina underbara man och för att inte tala om våra barn som tar han om sin gamle mor! Helt fantastiskt duktiga är de måste jag säga...
De får mig att stå ut i allt elände! ♥


vecka 34 - bild:google

Nog med klagan....

Idag ska vi åka och ragga upp en eller två fläktar till vårat hushåll!
Så vi får en varsin i alla sovrum och en som man kan flytta runt! Gotta love the fläkt!!

Skulle även behöva åka till Ikea för att införskaffa mig lite mer tyg eftersom mitt andra sy-fösök igår gick åt helskotta! (man kan inte vara duktig jämt)
Men Ikea får nog vänta för min man lät tyvärr inte så sugen på det....(hade det varit biltema eller liknande hade det nog låtit annorlunda...hehe)

De är lustiga di små karlarna...:)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Fläktar är ett måste i denna hetta!! Lever brevid den! Hoppas det vänder snart! Vill ha lite svalare, 20 grader skulle vara lagom!



PUBLICERAT: 2010-07-17, 13:04:36 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: