2010-07-20
 18:35:34

Många bullar i ugnen! Eller ja...nu är de ...

dsc00205 (MMS)

Många bullar i ugnen! Eller ja...nu är de ju ute därifrån! Min älskade mamma har skämt bort mig (ännu en gång) och hjälpt mig med bullbak! Tusen tusen tack lilla mamma!


Frida

ÅHH gott! Tänkte faktiskt köpa jäst idag och baka imorgon. Men orkar inte i värmen :S



PUBLICERAT: 2010-07-20, 20:02:27 | URL: http://feurdas.blogg.se/
lillasyster

hon är bäst våran mamma!

och jag måste ju säga att du är lika bra du med, tusen tusen tack för banankolorna, blev överlycklig när jag såg dom på bordet! I LOVE YOU <3


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

HAHA nej han kommer nog ligga några veckor till.



Nej, har inte sovit riktigt djupt på länge. sover en timme sedan vaknar jag.. Skit jobbigt!! Jag älskar att sova!! Jag är också himla trött på detta, hade gått an ifall det var vinter och kallt. Men värmen förstör så mycket:(



PUBLICERAT: 2010-07-21, 09:08:11 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: