2010-07-14
 10:15:16

Syr gardiner och matchande sängkläder till...

dsc00202 (MMS)

Syr gardiner och matchande sängkläder till bebisen! Skulle min gamla syslöjdslärare Karin se detta skulle hon nog bli stolt, även fälla en tår! (Vilket inte skulle bli den första pga mig)


Linda Brolin

Men de andra tårarna va väl inte av lycka o stolthet kan jag tänka mig =)


Angelica

Ha ha...tror du inte!? Nej...när jag tänker efter så såg hon inte så glad ut... Stackars lilla Karin! Får ju dåligt samvete ju....:)



PUBLICERAT: 2010-07-14, 12:15:39 | URL: http://partyoffive.blogg.se/
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Åh dom där gardinerna har vi också i lekrummet, så fina!



Jag är sååå inställt på att få tidigare :) Varför vet jag inte. Hur många timmar tog det med Liam då? 24 timmar skulle vara lagom, hehe.. Har hört massa skräckisar om hemmafödsel i soffan eftersom det gått så fort. Det vore inte så kul!!!



PUBLICERAT: 2010-07-14, 12:52:09 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Emelie Hedlund

Va duktig du är! :)

Jag sydde en kudde till Theos rum igår faktiskt.

Ursh va jag längtar nu!!


Syster :D

Vad du är duktig! Älskar dig och din underbara familj! Ställer upp så gott jag kan ifrån Norberg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: