2010-06-07
 09:26:04

Jag lever....

Jag har inte försvunnit från cyberspace om ni undrar! :)
Det har ju varit liiiite mycket nu i helgen och veckan före det!
Student och allt som hör till för att förbereda det! Kalas av alla dess former, ridning och sen ville man ju klämma in lite mys med familjen oxå!

Så kort och gott så prioriterade jag inte bloggen först...

Men nu iallafall har min lilla lillasyster äntligen tagit studenten!
Fy fan va hon är bra!! :)

                           

Tänk att nu är alla vi barn vuxna på riktigt! Nu är det Majas tur att ta över skolgrejen! Shit!!
Tänk att hon börjar F-klass till hösten! Min lilla tjej!!

Måste ju, som stolt mamma till denna lilla tjej, berätta att igår gick hon (stolt som en tupp) över till sin mormor helt sjäv!! Hon skulle sova där och då tyckte jag att hon kunde knalla över själv!
Hon hade tydligen sprungit till korsningen berättade hon för mormor!:)
Säkert va hon rädd att hon inte skulle få gå över där heeeelt själv eftersom hon visste att mormor skulle möta henne....hihi skrållan då!!

Inte nog med det så har hon snart gått med i "tandlösa-barn-klubben"!!
Hennes två framtänder är lösa!! :)
Så innan när sommaren är slut och skolan börjar kommer hon ha en jätteglugg i överkäken!!
                                       

Nu är vi äntlige inne på sista veckan innan vi blir sommarlediga!!
Ska bli så satans skönt att få vara hemma med barnen! (JA jag vet att jag varit hemma rätt länge nu men nu ska jag vara hemma med Maja och Liam) Och jag bara längtar!
I 9 veckor ska vi vara hemma och gå varann på nerverna! :)
Vi ska mysa på kvällarna, dra oss på mornarna, slöa, slappa, flänga och fara allt va orken pallar med!
Tror vi behöver vara lediga alla tre nu!
Maja har ju vuxit ur dagis, Liam är trött och grinig och gillar att vara hemma och jag är rätt trött på att flänga fram och tillbaka till dagis! :)
Ska bli skönt att inte ha nå tider att passa varje vecka!!

                    

Sen när de börjar i skolan och dagis igen så fortsätter jag min "ledighet" i (förhoppningsvis) 1½ år!!
Förstår ni så skönt!!
Sen väntar väl 3-4 år av pluggande så de gäller att njuuuuuta :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: