2010-06-16
 20:53:46

Lovely day!!

Har haft en underbar dag med mina underbara barn!!
Va (faktiskt) inne på förmiddagen, slappade och mös....för att sen gå och hämta Ragge, promenixa lite, gick hem, barnen lekte ute och kaninerna skuttade runt i hagen!

Sen fick ajg för mig att åka till Karlssons för att köpa en hylla men de fanns bara en och den va helt ranglig! :(
Åkte och handlade lite istället, satte oss utanför Ica medans barnen åt en varsin glass och kollade på trafiken...hihi.
Åkte hem och gjorde kvällsmat, spaghetti och köttfärssås blev det!
Med sallad och grejer till *mumma*

Slängde ihop en rabarberpaj till efterrätt! Tokgott, fast mamma fick gåshud för hon tyckte den va sur! Ha ha ha!!
Finns massor kvar så det ska jag plocka fram tills Grey´s börjar kl 21.oo!!
Är ju säsingsavslutning....och dåligt spännande det är så....
Såg ni förra avsnittet?
Helt galet!!
Han sköt på allt som rörde sig! En är gravid, flera dog, nån överlevde, nån kämpar om livet, de gjorde slut och de är kära! Ja jag blir ju helt svettig av att bara tänka på det!! :)


bild:google

Hur ska jag klara mig utan alla mina vänner på Grey´s!?
Finns de någon slags stödgrupp kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: