2010-06-19
 11:27:27

Projekt bebisrum är igång!

Igår tog Daniel ner databordet och började lägga in nya golvet!
*whiiieeehooo*

Så fort det är klart så ska jag börja "inreda"!! Fan så gött!
Skötbord, tavlor, ny matta, nya gardiner, kläder...ja allt som hör till!
Sängen kommer ju stå inne hos oss den första tiden, som vanligt! :) Men sen ska den oxå in...
Måste få ner kläderna från vinden oxå...ska nog be Daniel innan han hinner åka till jobbet igen!

Åh, nu är det inte långt kvar alltså!!
Gick in i v 30 igår...är alltså i v 29+1 redan!
Helt galet! Och den 12 juli klockan o9,15 ska jag på ultraljud nummer två!!
Kommer då ha påbörjat veckan 33!!
Då får man se bebisen igen, fast den lille kommer ju vara betydligt mycket större än sist :)

Spännande och se om moderkakan har flyttat sig, om jag lär bli snittad eller om jag slipper det!
Jag har en känsla av att jag slipper men vad vet jag...:)
Bara bebisen kommer ut, hel och frisk så är jag glad!

Igår trodde jag att den skulle komma ut genom naveln, satan i gatan va den tryckte på där!
Buffy är ett mycket passande smeknamn må jag säga!
Är en riktig vilding i magen, precis som sin bror! Maja däremot, hon va snäll och lugn mot sin mamma, ja förutom karatesparkarna på revbenen!;)

Nej, fy va jag är nyfiken på bebis nu!

VECKA 30
bild:google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: