2010-06-15
 09:14:03

Steg ett är taget!!

Flyttade över skötbordet till bebisens rum igår...men sen blev det inget mer gjort (kanske för att vi åkte till uppsala och kom inte hem förrän 20 tiden! )
Men nu har man ju börjat lite iallafall, och JA jag vet att vi ska längga in golvet innan jag kan börja på allvar men vaddå? Kolla och planera kan man väl göra ändå?

Är liiiiite småsugen på att dra ner lådan från vinden med bebiskläder oxå....:)
Vilken det nu är av de! :)
Och hur jag kommer upp där utan att dö av skräcken att en spindel hoppar på mig får väl tiden utvisa! He he...

Idag har jag en liten "skulle-verkligen-behöva-göra-detta-idag" lista....*suckar*

Delar av den:
- plantera om några blommor, inne och ute
- vattna alla blommor
- tvätta en massa kläder (det tråkiga här är att jag inte kan hänga ut de eftersom våran cementgrej i backen som håller i torkvindan har börjat luckrats upp sig och då lutar hela torkvindan ganska så mycket)
- ut på en lek/promenad med barnen så de får springa av sig lite
- fortsätta med operation: utrensning av data/bebisrummet

sen är det garanterat fler sk "måsten" jag har men de tänker jag fullständigt skita i!! :)



Alla dessa måsten....*skakar på huvudet*






Alla ni som läser är bra på många sätt och vis!
Betvivlar jag inte en sekund på......MEN......
det här med kommentarer....nja....kan ju inte påstå att ni är värdens hejjare på det!

Behöver inte vara på varje inlägg men gärna på vartannat eller iallafall på var tredje!
*tittar bedjande på er*



bilder:google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: