2010-06-28
 09:46:04

Värme, sol och hetta!

Visst är det väl ljuvligt med sommar!? MEN...jag mår verkligen inte bra av värmen denna gång!
Tung och slö i hela kroppen!
Men jag kan ju inte låta bli att vara ute....de är ju såååå underbart med sol!

Funderar på att åka och bada idag....och imorron....
Skönt och kunna svalka av sig och känna sig tyngdlös, och kunna leka med barnen utan att svimma av och inte kunna röra sig! :)
Gotta love it! Även om man ser ut som en flodhäst emellanåt ;)


Mamman i familjen? :)

Tänkte efter igår och upptäckte då att jag har "bara" runt 10 veckor kvar tills bebisen är beräknad! ♥
Helt galet att vi ska bli fem i familejn!!
Hualigen va jag längtar!

Magen börjar verkligen ta fart i växandet nu! Och bebsien sparkar och bökar så jag tror huden ska spricka ibland (vilken det gjort oxå....bevis: bristningar)
Sen har sammandragningarna gjort besök oxå...men som sagt så är de inte så läng tid kvar!!


Vecka 31 - bilderna från google


Katrinatr

Då är det snart dax för ultraljud igen då =)



PUBLICERAT: 2010-06-28, 21:16:31 | URL: http://kanskeendag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: