2010-06-21
 07:27:54

Zzzzombie....

Fasiken va trött jag är nu förtiden!
Inte skoj... Gäspar stup i kvarten, orken är spårlöst borta, huvudet känns som gröt!
Man känner sig lagom trevlig och rolig mot barnen och Daniel!



Kan inte minnas att jag va så här trött med varken Liam eller Maja, men de kanske inte är så konstigt, med Maja hade jag ju bara mig själv att hålla koll på och med Liam hade jag ju bara Maja att underhålla och då va hon ända 3½ år!
Men ändå....skitdrygt!
Skulle lätt kunna sitta och dega dagarna i ända....och hur kul är det? Egentligen??

Nu har min älskade make lagt in golvet och fixat listerna (nästan iallafall, de ska köpas in en skvätt till och spikas dit ordentligt innan det är heeeelt klart) i bebisens rum!
Tog ner lite kläder igår ♥
Lite tråkiga färgen är de ju, men är det neutralt så ska de väl inte vara så kul?!

Men resterande kläder åker ju fram så fort vi får se vad det blir för liten en!
En pöjk så får vi upp på vinden igen och böka fram lite och blir det en tös så får Jenny böka fram kläderna efter Maja & Ebba! :)
Ihhh va spännande!

Idag ska jag försöka kolla lite hur jag ska möblera och fixa på bebisens rum!
Den stackarn fick ju ta över datarummet som inte är superstort så man vill ju ha så mycket yta kvar som möjligt för framtida lek :)
Ska även ta oss ut i den lovade solen! Den ska ju vara här hela veckan....*älskart*
Blir nog till att fylla barnens lilla pool så de får plaska lite :)


storasyster.

Visst ska jag böka fram de om det blir en tös. Har sparat de allra finaste kläderna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: