2010-03-29
 12:28:45

Hejsan hoppsan!

Nu va jag här igen! Har inte haft tid eller ork att blogga men nu kör vi en uppdatering!
Hmm får se nu....vad har hänt i mitt alldagliga svensson-liv!?

Va på 30 års kalas i fredags!
Hihi Jenny fyllde "tant"! Attans synd att man "missar" deras party i sommar!!
Men jag får ta igen allt när jag fyller 30 (eller redan när Daniel gör det!!)

Annars har helgen varit lugn...
Måste ju bara få skryta lite....Maja min Maja är väl den bästa!
Så rackarns stolt över henne!
I söndags så red hon hela lektionen heeeelt själv!
Travade och fixade all alone!
Jag stod i mitten och va mest stolt och nästan tårögd! :)
Ska det fortsätta så där så lär jag klä på mig mer, för attans så kallt de va och bara stå! Är ju van att kuta runt, runt, runt och blir svettig!

Idag har jag, min mor och min dotter varit in till Sala och haft lite shoppingmys!
Det resulterade i en skinnjacka till Liam (astuff), en cool jacka till Maja (från mamma, tusen tack), varsitt par tuffa solglasögon till barnen och lite strumpor till de oxå!:)
Så nu längtar jag, om möjligt, ÄNNU mer till våren!!

BRING IT ON!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: