2010-03-24
 12:23:55

Hmm....

Tror minsann att magonten verkar ha dunstat!!
Har ätit, även om de verkligen inte va mängder, två kvällar i rad utan att få ont i magen!
*hoppar av lycka*

Fast nu har de där nojjorna kommit igen....om att de är nå fel....*suckar*
Längtar så sjuuukt mycket till nästa torsdag!
Då kommer man få allt svart på vitt! Skönt!

Ska jobba på fredag appropå inget alls1
Mellan 7,30-15,30 på ungarnas dagis, fast inte deras avdelningar!
Riktigt kul ska de bli!

Har även kollat  upp lite utbildningar....är riktigt sugen på att läsa till förskollärare!
Men måste ju såklart plugga upp en massa ämnen innan man kan söka antar jag!
Så det får nog bli ett senare projekt....när bebisen är stor och jag har tid!
Om jag inte mot all förmodan får ett jobb där de vet att barnskötare är precis lika bra som förskollärare, där jag får precis lika bra lön som de och där jag inte behöver pendla hur långt som helst!
Och ett stort plus vore ju om jag fick en 75% anställning med 100% lön!!

Va? Vaddå fantiserar? Är inte det möjligt alltså?
Vad är det för värld vi lever i?!


Mamma

Var inte orolig, den här lilla "illbattingen" kommer att bli lika underbar som dom andra två!

Älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: