2010-03-22
 15:50:08

Sunshine...

Sol...sol...älskade sol!!
(den jag antagligen kommer svära åt om några månader när man är tjock, svettig och otymplig!!)

Har varit ute några timmar på förmiddagen och även nu på eftermiddagen...very nice!
Blir så glad när allt det vita tynar bort...* skrattar sitt ondaste skratt *
Sitter förtvivlat och väntar på tussilago och vitsippor!!!
Ska plocka mängder av vitsippor!!

Vill ni veta en rätt onödig men otroligt bra sak som gjorde mig lycklig!?
Igår beställde vi mat med min söta mor och min söta syster!
Jag, Ida och Daniel ville ju inte vara som de andra och ha pizza utan vi beställde från Charlie i busskiosken!
Och jag åt (en halv) hamburgare och lite strips! *mums*
OCH....
(här kommer själva grejen)
Jag fick inte ont i magen efteråt!! Inget knip...ingen värk....inget!! NADA!!!

Långt borta tyckte jag att jag hörde ljuv musik spelas och en liten parad gick och firade för min skull!
(kan eventuellt INTE stämma oxå men ändå....)
Så jävla skönt!! (om man får säga så!!)

Detta kanske betyder att den lill* i magen äntligen bestämt sig för att låta sin gamle mor få i sig lite mat utan att bli utslagen för resten av kvällen!?
Eller så är de så att bebisen bara "tål" Charlies hamburgare i busskiosken!?

Det återstår att se ikväll efter vi ätit korvstroganoff och ris.... *YUMMIE*


Evve och Lydia

ha ha hoppas det inte är så att det bara är hamburgare som duger.....iof gott men trist i 9 mån..:P



PUBLICERAT: 2010-03-22, 20:54:09 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: