2010-05-25
 09:36:05

jahaja....*suckar*

Regn...regn och åter regn!
Riktigt tråkigt! Fick t.o.m slå igång värmepumpen för att de va så rått inne imorse!
Inte ok!!

Lämnade mina hjärtan på dagis för en stund sen...
Vet ni vad som låg på Majas hylla då?!
Ett kärleksbrev!! Ett till!! Från samma söta pojke! Blir ju alldeles rörd av de där två! Var ju inte så himla länge sen sist hon fick ett från honom.... Nu va det ett med en massa hjärtan på och där det stod M ♥ V

Han hade även skrivit "jag älskar dig"! Hihihi så himla rart!!
Här har hon mitt fulla godkännande till giftemål!
Hon vart så himla glad och skulle minsann hem och fixa något till honom sen! :)
Sen kom han och de kramades och han frågade om hon såg att han lagt ett brev till henne.... HUR gulligt är inte det då? Det är kärlek det! ♥ ♥ ♥


bild:google

Liam hade glass med sig som han skulle bjussa kompisarna på!
Han såg så stolt ut när han kom med glasspaketet!:)
Idag klädde han bara av sig och knatade in....inget gråt, inget gnäll, ingenting....bara vinka och sa hej då!
Så himla skönt! Hoppas de vänt (igen) nu!!
Kanske va för att han sov ända till o6,45 imorse!! (visserligen vaknade han kl o4,oo och somnade inte om förrän strax innan o5,oo men ändå! :)

Så nu sitter jag här i lugn och ro! Så skönt!!
Ska slöa lite innan jag bestämmer mig om vad jag ska hitta på sen...
Ikväll ska iallafall jag och Maja till hennes blivande förskoleklass på öppet hus! Mammas store tjej!
Måste komma ihåg och köpa en finfin ny ryggsäck åt henne oxå...hihi


Evve och Lydia

tack!! :Pja vi får boka in en träff när kan ni


Amirnatasha

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...



PUBLICERAT: 2011-11-21, 15:16:05 | URL: http://amirnatasha.blogmakale.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: