2010-05-30
 21:56:30

Kom och tänka på en sak...

När jag började fundera på alla jag skulle vilja hälsa på och träffa såfick jag en liten tanke/fundering!
Och nu behöver jag att alla som känner sig träffade säger vad de tycker....ok!?

Jo min tanke var att det skulle vara himla kul och mysigt om alla som har barn, ska få barn eller bara vill hänga på ändå kanske kunde träffas nånstans, typ Sala Lekpark eller nå sånt, och leka, ha picknick-lunch och umgås lite! Tror barnen skulle gilla det och även de vuxna! Iallafall skulle jag det!
Skulle vara så kul och träffa och lära känna lite nya människor eller bara få en chans att ta upp kontakten med de man glidit ifrån!
Så vad tycker ni? Är detta något som verkar intressant?
Är det någon vits att försöka göra slag i saken!?

Fråga alla ni känner och skriv vad ni tycker och tror!!


Linda Brolin

Kanske kan låna ett barn av någon... =) Men tanken är ju skoj! Säg till när så jag hinner finna ett barn Haha


Angelica

Linda - Klart du får hänga på! Med eller utan barn... Skrev ju det ju! :) Mysigt och bara träffas, fika och snacka lite goja! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: