2010-05-09
 20:06:08

Seeeegt....

Denna helg har inte varit så händelserik må jag säga!
Både jag, Daniel och barnen har varit sega och uttråkade! Det är inte kul...

Nu har Daniel åkt och jobbat och Majsan sover hos mormor!
Så här sitter jag....helt själv och de är bara skit på tvn! Min vanliga tur! Hmf...
Va och käkade hos mamma och när vi kom hem därifrån så kom jag på den geniala idéen att jag skulle klippa Liam! Tänkte när vi ändå var ensamma och så...
Oj oj oj vilket liv det blev! Men ändå så va han inte så panikslagen som jag trodde... Visst grät han, men han satt stilla hela tiden! Grät och ropade "BLAA" (läs: BRA) omvartannat!
Min lilla prins! ♥

Så nu har han äntligen fått kortare kalufs!! Det ska vara 15 mm men det kan ju variera lite kan jag tänka mig! Får inte vara allt för kinkig när man klipper panikslagna 2 åringar! Ha ha!



Nu har man klivit in i vecka 24 i graviditeten!!!
Känner av våran vilde i magen mest hela tiden nu!
Sparkar, buffar och hickar! Jisses...:)
Igår kväll när jag låg framför tvn så sparkade den till mig på kissblåsan två gånger...rejält!! Så jag trodde att jag skulle göra på mig! Ha ha! Men jag bara njuuuter av allt liv i kistan!
Ska till BM på tisdag, lyssna och mäta lite!
Skulle vara kul och kolla va hennes våg visar oxå...kanske skulle fråga om man kan få kika om jag kommer ihåg!



♥ ♥ ♥ Längtar gaaalet mycket till september nu!! ♥ ♥ ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: