2010-05-11
 07:08:11

Sovmorgon!!

Jajamen, idag fick man lite sovmorgon...ända till halv sju!!!!
Ja, det kallar jag sovmorgon om man har en son som har fått för sig att gå upp runt o5,oo varje morgon annars!
Så idag när han vaknade så fick jag mig inte bara en trevlig överraskning (klockan) utan även att ute sken solen för fulla muggar!! Hej och hå så himla skönt!
Välkommen lilla sol! :)
                                 

Denna vecka är en kort dagis vecka eftersom de är röd dag på torsdag!
Hoppas på finfint väder heeela helgen så man kan hitta på nå mys!!

Men idag vankas det dagis iallafall, själv ska man till mvc och kolla upp hur magen växer och bebisen mår!
Enligt mina egna erfarenheter från igår så mår bebisen helt ok!
Den sparkade och bökade runt som det handlade om jordens undergång! Magen skuttade till flera gånger och man riktigt såg hur den vred och vände sig där inne!!
Åh så jag har väntat på detta!!
Vill ju att barnen och Daniel ska kunna njuta och känna de oxå! (Självklart alla andra som vill oxå)

Ska ju till kolmården i sommar...och då räknade jag ut att jag kommer gå in i vecka 33!!
Det är ju inte klokt! v 33....då är de ju bara 7 veckor kvar till BF!
Shit...man ska verkligen bli tre barns förälder! På riktigt!!

Nej...bring on the summer!!
Ska kolla upp när och vilka som vill följa med till furuvik en sväng...kanske nästa månad redan!
Vill även hinna till Parken Zoo och gärna Tom Tits innan man blir helt orörlig!:)

Så...vill du med?    
                                

bilderna: google




Snälla...lämna en kommentar när du varit här!
Skulle vara kul och se vilka som läser....ser ju att ni är ungerfär lika många varje gång men knappt nån som gör sig hörd! :)
                     

Blir så mycket roligare och blogga då!! ♥


Hanna

Jag är alltid in ;) Hehe! Jag vill gärna åka med någonstans, om jag kan :D



PUBLICERAT: 2010-05-11, 07:30:40 | URL: http://hannananana.blogg.se/
Katrin

Jag läser alltid din blogg men det vet du nog redan =)



PUBLICERAT: 2010-05-11, 09:23:47 | URL: http://kanskeendag.blogg.se/
lillasyster

jag är en av dina trogna läsare ;) haha.. och jag är en av dina trogna medresenärer också, det vill jag lova :D haha


thessan

jag läser ju :)



och furuvik ligger ju nästan bara ett "stenkast" här ifrån :)



PUBLICERAT: 2010-05-11, 17:03:19 | URL: http://stronglove.blogg.se/
Storasyster

Hittade hit för ett tag sedan, är lite lat för att göra något mer! Men vi vill till furuvik, det vet du! När tänkte ni åka till Kolmården då? Moder och co ville med, så vi kanske 24/7, men inget bestämt! Kram Jenny



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: