2010-05-01
 13:39:06

Tiden bara rusar iväg...

Shit! Denna vecka har gått fort!
Har haft något för mig varje dag känns de som...har umgåtts med mina barn ♥, min mamma ♥ har även hunnit klämt in lite jobb!
Igår var det valborg och då hade vi besök av bror och hans familj!
Vi grillade (som 95% av resterande befolkning i Sverige antar jag), sen gick vi ner och glodde på brasan en sväng för att sen kila hem och käka lite efterrätt, sorbet med lite olika frukter till! MUMS!!

Vid brasan igår så insåg jag hur himla stolt jag är över Maja!!
Att man har fått en sån underbar dotter! ♥
Hon kutade runt med de andra barnen, kastade in kottar i elden och käkade lite korv!
Fina fina barn!! Man glömmer lätt bort alla trotsiga stunder hon har när man blir så där varm i hjärtat!


bild: google

Ikväll sover hon hos sin farmor så ikväll blir det bara mys med lillebror i familjen! Sen ska även mamma och pappa ha mys när lillebror sover, ska käka lite räkor och sånt! ♥
Hoppas att vädret blir bättre imorron...vi gillar att vara ute!
Denna sommar är inriktad på att fixa utsidan! Me like!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: