2010-05-03
 06:59:11

Vårkänslor delux!!

Nu sitter man här i sitt vardagsrum med solen som kikar in igenom de nytvättade fönstrena!!
Ja, ni läste rätt....jag tvättade ALLA våra fönster igår!!
Så jäkla skönt! Har inte blivit gjort på 2 år (!!!!) men nu så...:)
Nu har jag "bara" kvar att röja i garderoben i gästrummet och röja heeela datarummet/ bebisens rum!
Är så sugen på att börja med har ändå inte hittat orken än...konstigt de där!
Kanske väntar jag på att de ska bli gjort av sig själv!? Funkar de tror ni?

Idag verkar de ju bli finfint väder så då tar vi nog en tripp till Sala lekpark! :)
Ska skrapa ihop nån festis och en bullpåse...eventuellt någon smörgås till "lunch" oxå! Får se va man har hemma... Mysigt ska de bli iallafall!

Nu har våren verkligen tagit övertaget här hemma...buskar och träd börjar bli grönt...gräsmattan likaså!
Kaninerna är ute och nästan alla leksaker är framme!
Ungarna älskar att vara ute och leka och även jag!
Nu väntar vi bara på sommarvärmen så vi kan slå slag i alla våra planer!!:)
Kanske skulle börja med en vårpicknick i skogen först?

Vill du följa med?


bild: google


Hanna

Jag vill, jag vill :D



PUBLICERAT: 2010-05-03, 07:51:57 | URL: http://hannananana.blogg.se/
Evve och Lydia

hojta till när ni ska till lekparken igen



PUBLICERAT: 2010-05-04, 19:07:35 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: