2010-11-15
 09:00:31

Ännu en helg till handlingarna

Fan att de ska svischa förbi så fort!
Tycker Daniel inte hinner mer än innanför dörren så åker han igen! *blä*

Men snart är det vintervila för honom! Det gillas, av både mig och barnen, Maja har oxå börjat tycka att de är dax för pappa att sluta jobba!
Hon saknar sin far...
Men nu ska väl tiden inte gå så sakta med tanke på att de är grejer att göra mest hela tiden!

Har bla bokat in lite fika-dejter, duktiga jag! Känns ju så dumt att gå hemma samtidigt som någon och låta bli att ses! (så vill du fika eller bara ses så säg till så fixar vi till något)
Sen har man ju ett dop att styra upp till den 27:e, paj att fixa, grejer att inhandla.
Har ju världens finaste Alma att fira oxå! Tjejen fyller ju ett år redan! Måste fixa en klockren present...



Sen får man inte glömma att de är jul, även där är paketshopping aktuellt!
Innan det är det advent, stakar, gardiner och krimskrams ska fram!
Oj oj de är mycket nu!
Men jag gilar det, det ska vara fullt upp, blir lätt rastlös annars ;)

Just i detta nu ska jag mysa, busa och leka med mina barn lite och även hänga tvätt!
Tjing tjing så länge...


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Vi ses gärna en dag och leker :) Liam och Hannes kanske skulle ha roligt ihop!



PUBLICERAT: 2010-11-15, 12:09:55 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Elin

Jo, här hemma hostas det för fullt! Alla i kör... Så tråkigt men inte så mycket att göra åt än att ge hostdämpande. Hoppas Maja klarar sig och speciellt Ella. Hon är ju så liten.



Skulle gärna vilja träffa er o leka, men tanken är ju just nu att jag ska jobba om dagarna, men efter jul o nyår är det lugna gatan igen. Fast Lea vill inte vänta så länge....



PUBLICERAT: 2010-11-15, 16:44:48 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Lauritzagathe

I like this site. Keep it up!



PUBLICERAT: 2011-08-27, 15:35:33 | URL: http://lauritzagathe.blogll.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: