2010-11-10
 08:45:55

Den kom i år igen...



Va? Vaddå skulle ha tagit in utemöblerna för längesen?


Jaha, då börjar allt gnäll om snö, plask, plogning och kräksjukan!
(ja jag kan möjligtvis vara en av de som kommer gnälla, jag är inget stort fan av kyla och inte heller för mycket värme, jag gillar våren, speciellt när den är nära sommaren, lite lagom varmt så där. Ja jag är fru lagom!)

Idag gick vi ut 35 minuter innan vi skulle åka så barnen skulle få leka av sig lite innan skola och dagis, tror ni det hjälpte? Nja, för Maja men icke för hennes lillebror!
Satan i gatan va han blev arg när vi skulle åka till dagis, väl där gick Maja med Tilda och tur va väl det!
Fick dra fram Liam för han vägrade gå...han bara skulle stå och lapa i sig snö från buskarna!
Snuskunge...ha ha!

Väl inne på dagis va de inga problem, av med kläderna, puss och hej då!
Lustig pojke man har!

Ska nog ta mig en promenix ner och hämta barnen så de får leka av sig riktigt mycket så slipper man in och ut hemma sen! Två flugor i en smäll!
Tänker inte krångla med alla kläder i onödan innan Daniel slutat jobba! No way!

Nej nu ska jag gosa ner mig och glo på en film tror jag och invänta den där fucking plogbilen!


Linda W

Dom brukar inte vara snabba på att ploga inte! Här var det (kors i taket) plogat när jag kom ut strax före 8.

En promenad till dagis tycker jag låter som en kanonbra idé. Då är de förhoppningsvis lite trötta när ni kommer hem så ni kan gosa ner er i soffan allihopa och titta på ännu en film med lite mellanmål :)



Fin blogg btw!



Kram!



PUBLICERAT: 2010-11-10, 09:17:20 | URL: http://www.insicknessandhealth.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: