2010-11-18
 11:13:30

Liten blir större...

Nyss hemkommen från BVC där vi vägt och mätt oss! Eller inte jag, Ella alltså!
Nu för tiden väger hon 5600 gram och är 60 cm lång! Inte klokt va fort det går...lite lessen blir man ju...min plan va ju att njuuuta och suga ut varje sekund av denna mysiga tid i början...men ska det gå så här fort så kommer jag ju missa 75% av allt!
Tur man har tre små troll att njuta av...de ger mig så mycket lycka utan att veta om det!
Önskar de fanns något sätt att få de att förstå EXAKT hur lycklig de gör mig!

*SMACK* (stor puss till de)    



Så nu sitter jag, eller vi, här och är lite rastlösa!
Hade en plan att gå ner och fika på Åbagarn med Ida men hon tyckte tyligen att rida va såååå mycket viktigare! ;) (nej hon va redan på väg till stallet när jag frågade....)
Ella är ju iofs fullt upptagen med att kräma ur sig så här på förmiddagen...så på sätt och vis så har jag ju något att sysselsätta mig med en liten stund när hon är klar!

Kanske blir en promenix ner och hämta barnen så man får tiden att gå (och fläsket att röra på sig)



(uppdatering 25 minuer senare; tar bilen ner...fläsket kan röra på sig en annan dag. Barnen får leka ute när vi kommer hem, nu vill jag njuta av lugnet före stormen)


Gaymasen

Haha ja, det är bra! HP-filmerna är skitbra. Allt som har med magi att göra är bra ;)



PUBLICERAT: 2010-11-18, 15:44:17 | URL: http://gaymasen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: