2010-11-21
 07:33:44

Livet leker

Idag ska jag och mina barn bege oss till mormor Lotta för idag kommer Jens och ska fixa ny säkringsgrej (ska byta ut våra stenåldersproppskåp) så all el kommer vara borta i många timmar. Och ingen el - ingen värme. Ingen värme - skitkallt!! Så mormor is it!!
Men det bästa är att han ska fixa det sista i badrummet!!
Eller allt funkar ju och ungarna har premiärbadat med det finns inga bubblor i badkaret än...:)



Så nu är man ju "tvungen" att åka till Ikea och fixa lite krims-krams till badrummet! (oj sicken otur...hihi)
Blir nog en tur i veckan skulle jag tro :)
Måste ju ändå handla grejer till dopet som går av stapel nästa lördag!



Lena (prästen) sa att hon och Maja kunde sjunga "blinka lilla stjärna" för Ella och sen slutade det med att hon bad Maja ta med sig sångboken och att de kunde sjunga hur många sånger hon ville!
Ha ha ha kommer börja som dop och sluta som konsert!
Hon är så mysig Lena, diggar henne!

Nehe om man skulle försöka få i sig lite frukost då?
Tänkte om man skulle vara ute med barnen så de får tjoa av sig lite innan vi stormar mormmors place!
Hon är väl lite seg efter alla äventyr hon varit ute på i helgen! ;)




Elin

Skönt att badrummet snart är klart! Kul att få inreda det sista.



Visst är Lena bra, hon var min konfirmationspräst och sedan har hon döpt alla barnen och vigde oss. Jag gillar henne.



Nu är vi alla friska igen så vill ni låna Lea någon dag så är det bara att höra av sig.

Kramar



PUBLICERAT: 2010-11-21, 09:22:43 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: