2010-11-23
 15:10:00

Tisdagsmys!

Har haft finbesök av min fina "storasyster" Jenny och min underbara guddotter Ebba ända fram tills nu! Vi har fikat, kollat leksaker, fikat, snackat goja, fikat och lyssnat på julmusik!
Sen kom vi på att de kunde vara kvar när jag hämtade Liam så barnen kunde bada lite!
Tror ni de vart poppis eller? Sötnosar!

Vi bestämde att de skulle ta med sig killarna i sin familj nån helt så de kunde bada mer och sen äta lite chips och godis till kvällsmys!
Sånt gillar jag! Bara älskar Jonsson/Gestlöf kvällarna vi brukar ha!!
Matlagning, efterrätter, godis, chips, spel och en hel del mys!!



Börjar bli riktigt taggad att börja shoppa julklappar nu! (fixade fyra stycken igår)
Men först måste jag fixa mat och trta till dopet!
Ska bli riktigt kuligt!! :)


Emelie Hedlund

Ska du baka tårtorna själv? :)


Storasyster

Älskar oxå våra dagar ihop. Behövs mycket oftare!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: