2010-11-03
 05:44:56

Vecka 44 - mys på hög nivå!

Jupp, denna vecka är det lov för Majsan!
Vi bestämde att Liam behövde gå på dagis som vanligt och leka med de som orkar med hans tempo. jag och Maja kör mamma-dotter mys hela veckan!
Igår va vi in till Sala, shoppade lite kläder till Ella och fikade! ♥
Ella växer ju så det knakar, vi har påbörjat storlek 62 nu! Hittade s himla mycket fint när vi gick runt igår men jag är inte sånt stort fans av tvådelat på små bebisar...speciellt inte under fleecedräkter och overaller!
Sen hittade jag även så himla fina "jul-kläder" men vet ju inte hur stor damen är då så det får oxå vänta! 

Idag blir det eventuellt en sväng in igen och ta det vi inte hann med igår, dvs leksaksaffären och köpa blommor!
Sen ska jag även kolla efter nå snyggt man kan slänga i kalufsen...är så satans less på mitt hår!!
Ska låte Ida rensa ur det lite och fixa någon roligare frilla...*lääängtar*



Nu är badrummet helt färdig kaklat! Så satans nöjd är jag! Åh bara längtar tills allt är på plats så man får bada...
Lova att lägga ut före och efter bilder så ni får se vilken underbar förändring!

Kan ju gott och kort konstatera att movember är förändringens månad för familjen Jonsson!
And I love it!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: