2010-11-24
 08:48:41

Visioner!!

Visioner har jag mycket av...Oj oj oj många fina, bra visioner!
Kruxet är bara att jag är en av de som sliter mitt hår, svär,gormar och även gråter en skvätt när mina fina visioner inte alls blir som jag tänkt mig!

Därför är jag liiiite nervös för att göra doptårtorna själv!
Min vision är en (eller rättare sagt två) tårtor med rosa marsipan uppe på där det står Ella på med fina bokstäver och det ska även vara små utstansade blommor i olika storlekar med silverpärlor i mitten!
Runt om har jag tänkt sån där perfekt gädde spritsad i fina mönster!
Smakerna i tårtan ska vara citronmousse och hallonmousse!
Åh så goda de är!! Hmm ja i min vision alltså...

Själva matpajerna är jag inte alls så "nervös" över, de kan man ju inte fixa och "pimpa" på samma sätt...
Men man börjar ju fundera på hur sjutton jag tänkte när jag kom på att jag ska göra tårtorna själv! ;)



Såna här tårtor har jag måååånga i mina visoner men det tänker jag nog aldrig ge mig in på, hur kul jag än tycker att det är att fixa och trixa! :)


Emelie Hedlund

Åh va duktig du är :)



Önskar dig all lycka när de är dags att baka.

Och glöm inte kameran!Nyfiken ju ;)


Katrin

Kan lova dej att tårtan kommer bli jätte fin, du klarar det galant =)


Evve Lydia och Meja

testa iaf!! :P meja har också så där djupa mörka ögon men mer sneda!!



PUBLICERAT: 2010-11-25, 07:15:12 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

klart du får!!!!



PUBLICERAT: 2010-11-25, 07:44:57 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: