2010-10-19
 08:48:16

Blackout

Ha ha ha snacka om att det blev totalsvart igår kväll!
Jag och Ida satt och pratade/pluggade och POFF å svartnade allt!



Där satt vi....i mörkret....sa inte ett ljud...

Tillslut så fann vi oss och började skratta! :)
Började kuta runt och leta ljus, tändare och ficklampa!
Sen sprang jag först och tände ljusen och Ida efter med Ella och hennes mobil (fast den lös inte upp nånting) och shit va jag skrattade! Så jäkla puckade vi måste ha sett ut!

Jag är så glad att Ida va hemma med mig, hade ju dött lite smått om jag va själv!
Vi skänte en tanke till våran lilla mamma som va helt själv...
Fick då ett mezz;
"Oj va mörkt och tyst det blev:("

Ha ha ha lilla mamma då! ♥


Mörkret varade inte länge om tur va...men man vart ju lite chockad även om jag älskar mys med ljus (ännu bättre var ju att Ida va med och sällskapade mig) ♥


Linda

Sprang oxå hemma och lyste med mobilen tills jag hittade wilmers ficklampa:)



PUBLICERAT: 2010-10-19, 09:22:52 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: