2010-10-18
 14:31:00

Frisyr!

Det är inget jag har just i detta ögonblick...
Eller ja, hår har jag men de lixom bara hänger där, eller de är inte helt sant för oftast sitter det i en tofs!
Man kan säga att jag är den där stereotypa kvinnan som är mamma ledig!
Flottigt hår i en tofs, den obligatoriska spyan på axeln och sunkiga kläderna på!
Härligt värre!! Eller kanke inte...

Men nu har vi kommit till den årliga ångesten...hösten!
Varje höst när allt dör, ruttnar och går i ide så vill jag göra nå drastiskt med mig!
I år ska jag börja "träna" (ut och gå, leka med barn, och köra CT så fort den kommer hem) och sen vill jag göra nå coolt med mitt hår!!

 <-- Lite åt det där hållet...

Har en bild i mitt huvud, en vision kan man säga, men sen om den passar mig vet jag inte!
Den är väldigt kort på ena sidan och längre på den andra, en skitzo frizyr kan man nog kalla det, ser ut som två olika frisyrer beroende på vilket håll man ser ifrån.
Ja ja tillbaka till min vision...
Lagom långt, spretigt, busigt, färgar i nån cool färg!
Det är vad jag vill...sen får den ju inte se helt åt helvete ut när den inte är tillstylad! :)

 <-- Eller så kanske?

Hade ju nå liknade förut. Trivdes som fan i det!
Ja ja hus som haver vill jag göra nå kul med mitt hår!

För min tidigare idé om att spara ut till långt fluffigt vackert hollywood hår går ju inte så himla bra!
Vem kommer ha tid att fixa de sen då?
Kommer ju bara åka upp i en stor fluffig, (mindre) vacker hollywood tofs!

Nej jag ska ha lite seriöst (!?) snack med min lillasyster om detta!
Men kom gärna med förslag eller tyck till!


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Skulle LÄTT kunna ha sådär rakat på sidan! Om inte folk hade avrått mig hahah.. Jag skulle inte passa i det! Synd för det är GRYMT snyggt!



PUBLICERAT: 2010-10-18, 16:30:52 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Elin

Båda frisyrerna är snygga. Men jag skulle ha valt bild nr2.



Jag talade om för Lea att ni skulle hämta henne på onsdag och hon frågade hur många dagar det var kvar. Det var för många dagar kvar enligt henne... :)



PUBLICERAT: 2010-10-18, 18:54:23 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: