2010-10-22
 06:56:26

Dagens hissa och dissa!

Jag vill hissa...
...att kaninens riktiga ägare såg våran lapp och hämtade hem sin kanin!
...att jag ska åka med Ella, Hanna och Ida till västerås och shoppa byxor till mig och ha allmänt mysigt!
...att det är Idol ikväll!
...att vi ska äta smörgåstårta till Idol ikväll!
...att renoveringen av vårat badrum har satt igång!
...att min kusin är piggare och har återhämtat sig efter allt tok!
...att Daniel snart ska sluta jobba och vara hemma med oss!
...att det snart är jul!
...att jag har en sån underbar taikon-familj!
...att gilla-listan är längre än gillar mindre-listan!
...att jag är så himla lycklig!!

             
Jag vill dissa...
...att det börjar bli attans kallt ute!
...att alla förkylningar har attackerat mina barn!
...att man måste börja julhandla ihop med alla galna och stressade människor!
...att jag redan fått ångest över jobb och snt efter min mammaledighet!
...att behöva tjata på min son att man inte får ha fötterna på datorn!
...att Alice hoppat av Idol!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: