2010-10-25
 09:20:11

Sista måndagen i oktober!!

Kan ni fatta! Helt galet, nästa måndag är det fucking november ju!!
Snart dax att ta fram adventsstake och grejer...:)
Ella ligger berdvid mig i babysittern och jollrar och verkar ha en väldigt djup disskution med nån (!?)
Tänk att min lilla tjej blir 7 veckor imorron! ♥

Idag har man hunnit med en hel del, klockan är bara 09,11 och jag har hunnit dammsugit, bädda ur sängen, slängt i en maskin tvätt och vikt undan tvätt oxå.
Bör plocka ur diskmaskinen oxå men de hinner jag, ville kolla datorn lite innan, har ju inte gjort de under hela helgen knappt!:)
Sitter även och väntar på badrumsfolket...hade hoppats på att de skulle komma idag men de verkar mörkt på den fronten! *suck*
Vill ju ha vårat badrum klart ju!! Då ska jag baaaaada! :)
Har även bjudit in gästre-barnen på "pool-party"! Då blir de myspys på hög nivå...längtar ju galet mycket efter de barnen! ♥


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Hur hinner du?!? :) Jag klädde på mig nu klockan 12 när Hannes somnade. Hugo har inte sovit på hela dagen och vill bli buren. Nu sover båda, SKÖnt!!



Härligt med poolparty:D



PUBLICERAT: 2010-10-25, 12:50:08 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: