2010-10-11
 08:32:52

Snoriga baciller



De har vi på besök här på hässjevägen! *suck*
Liam är den som har mest besök...han snorar och hostar, jag bara väntar på den där satans febern!
Blir de krupp på de så gräver jag ner mig...bläää för de jäkla höstförkylningarna!

Nu börjar min mamma-ork tryta känner jag! Ska blir sååå skönt att Daniel slutar jobba snart!
Inte kul och känna att orken och humöret sinar redan på morgonen och man börjar längta efter kvällen redan då... Inte riktigt så det ska vara va!?

Hade en liten tanke om att packa picknick väskan och bege oss ut på äventyr idag om solen vill vara med! :)
Någon som vill med?
Mysigt med mys och pys i höstvädret! Lär väl passa på innan alla blir däckade av snorerier och hosta...
Kanske skulle baka en banankaka eller scones som man kan mumsa på i så fall...kanske båda?


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Triiist! Ni får krya på er!!



PUBLICERAT: 2010-10-11, 09:26:39 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Linda

Hade tänkt att åka lite närmare jul, fast en vardag. Vill inte åka på en helg då är de väl massor med människor. Nej de kanske inte är så kul å gå med en liten. Vill inte heller ta med mig W hade ja inte fått kollat på nått.



PUBLICERAT: 2010-10-13, 14:06:57 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Elin

Vi får åka när Ella inte behöver sin mamma lika mycket. Nä, man ska inte ha barn eller ointresserade karlar med!

Ja, nu är det bara Lea som inte har varit sjuk. Undrar om det är hennes tur nu? När ni mår bättre så är det bara att höra av er om att hämta Lea. (har inte sagt något om det till henne jag heller, då skulle det tjatas bra mycket ;)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 15:48:22 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: