2010-10-19
 19:45:22

Titta va jag hittade!

20101019076 (MMS)

Den här lilla sötnosen hittade jag ute i regnet idag! Alldeles blöt, frusen med skator som pickade på den! Så jag räddade den och tog hem den! (den kom skuttades mot mig när jag klev ur bilen, hur gulligt är inte det!!) Så nu behöver jag lite hjälp att hitta en bra bur medans jakten på det riktiga hemmet fortsätter!


Elin

Hoppas att ni hittar ägaren till den lille... Eller det kanske blir eran nya familjemedlem om ingen vill ha tillbaka den. Tur att du fanns där för den så ingen hemsk person fick tag på den!



Ni får gärna hämta Lea igen. Hon tyckte att det var superskoj hos er. Säg bara till när det passar...



PUBLICERAT: 2010-10-21, 18:24:05 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: