2010-09-20
 10:15:18

Gör ont i mig...

Vill påminna alla att inte glömma bort att berätta hur mycket dina nära och kära betyder för dig! Säg det hellre en gång för mycket än en gång för lite...
Man ska inte ta saker och ting för givet! Skit händer snabbare än va man tror ibland!

♥ Min familj betyder allt för mig!! ♥
Något går sönder i mig när allt inte är som det ska med de...:/
Vill ha min galna tokiga älskade familj precis som den är!
Inge krångel eller skit som händer...

♥ ♥ ♥ Tänker på dig hela tiden ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ Älskar dig så det gör ont!! ♥ ♥ ♥


Linda

Samma här familjen är allt, vet inte vad jag skulle göra utan den. Om ni har tråkigt någon dag får ni gärna komma förbi å leka lite:)



PUBLICERAT: 2010-09-21, 10:47:56 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: